Украина

Отзывы о таксi Явiр 15- 54 в Iвано- Франкiвску

Рейтинг службы 2.6
Все: 19 Хорошие: 4 Жалобы: 6
таксi Явiр 15 +380503730054
Хорошо

Пані Віро, хочемо завчасно принести вибачення від фірми "Явір", але для розгляду Вашої скарги просимо вказувати детальніше інформацію, хоча б адресу куди замовляли таксі, щоб ми могли вияснити всі деталі і якщо потрібно, то прийняти міри до конкретного водія чи оператора.

Показать весь отзыв
Ужасно
Жалоба

15 травня 2018 року під час виклику таксі Явір оператор відповіла мені, що машина виїжджає і мені передзвонять, коли прибуде таксі на місце виклику. Однак, близько 20 хв обіцяної машини так і не було, і через 25 хв мені передзвонили, що вільних машин немає. Мої дітки під дощем мокли стільки часу!!!!!!!! Можна ж було набагато швидше повідомити про те, що ніхто не приїде!!!!! Так не робиться!!!!

Показать весь отзыв
Нормально

Щиро вдячні нашим клієнтам, що приділили свого часу та відмітили нашу роботу позитивними відгуками. Нам дуже приємно, що ви задоволені нашими послугами .Будемо і надалі намагатися досягати вищих результатів в сфері перевезень.

Показать весь отзыв
Отлично!

Користуюся цим таксі багато років. Жодного натяку на скандал у мене не було. Працюю у сфері обслуговування і знаю, якими озлобленими і часто "зараженими" на негатив бувають люди. Всі лише кричать про свої права, зовсім не зважаючи на права інших. Розумію водіїв, які виїжджають щоб заробляти хоч якісь гроші (це не бозна-які суми, а мізерні гроші), а не їздити з одного краю міста в інший собі у збиток, а потім ще й машину ремонтувати. І так нарікають на замовників, які викликають одразу по кілька служб, роблячи кидки. Тому якщо спішу - одразу цікавлюся чи є машина на стоянці чи ні. Якщо не спішу - можу почекати. За 15 хв сподіваюся, кінця світу не настане.

Показать весь отзыв
Нормально
Жалоба

Кошмар просто з очікуванням, водії собі куди не хочуть туди не їдуть... бо йому не вигідно персонал возити, бач! замовляючи завчасно за годину дві отримувала на годину-дві пізніше замовленого часу, без перебільшень, і не тому, що вихідний чи свято що машин нема вільних, а тому що "ніхто не хоче брати замовлення" або немає таксі "поруч". Я розумію, буває всяке... але з таким стикаюсь вперше.

Показать весь отзыв
Ужасно
Жалоба

Да, 4 летний ребенок по неосторожности наступил на сидение, я за это извинилась и тут же стала вытирать влажной салфеткой. Но это не было замечание- это был громкий раздраженный крик на маленкого ребенка, который просто испугался такого НЕАДЕКВАТНОГО ора. Вместо того чтобы извиниться ( как это сделала я) вы бросали трубку. Постыдились бы!!! Никому не советую эту службу и сама уже давно не пользуюсь, потому что впечатление, что работают ОДНИ ХАМЫ!!!

Показать весь отзыв
Нормально

Маріанна! Адміністрація таксі "Явір" завжди адекватно реагує на зауваження та скарги своїх клієнтів. З розмови з водієм ми дізналися, що він зробив зауваження матері дитини щоб дитина брудним взуттям не ставала на сидіння автомобіля. Зауваження водія мати дитини розцінила як грубість до дитини. Основним завданням диспетчера є прийняття замовлення та подача автомобіля, а не прийняття скарг, тому адміністратор перетелефонувала до пасажирки за кілька хвилин щоб вияснити ситуацію, проте дана людина не захотіла спілкуватись зіславшись на зайнятість.

Показать весь отзыв
Ужасно
Жалоба

С таким хамством еще не сталкивалсь. Водитель наорал на 4 летнего ребенка! Попробовала высказать претензию диспетчеру- бросала трубку. Очень жалею что не сделала фото водителя грубияна и его авто, чтобы опубликовать на Facebook . Мое мнение - ШАРАШКИНА КОНТОРА!

Показать весь отзыв
Ужасно
Жалоба

Фірма опустилась нижче плінтуса, то що було колись і тепер то небо і земля, позор

Показать весь отзыв
Ужасно

водій вирішив в понеділок зранку зробити екскурсію по місту і здерти більше оплати! ви хоч тих, хто постійно їздить так нагло не обманюйте! білий бус з переключанням передач на рулі - відразу попереджайте водія що знаєте скільки коштує поїздка бо здере за ніщо!!

Показать весь отзыв
Отлично!

НОРМАЛЬНЕ ТАКСІ ХОЧ І У НИХ Е ПРОБЛЕМИ ХЛОПЦІ НЕ ЗАЗНАВАЙТЕСЬ КОНКУРЕНТИ НАСТУПАЮТЬ НА ПЯТКИ ПРАЦЮЙТЕ ЯК В СТАРІ ДОБРІ РОКИ

Показать весь отзыв
Нормально

Просим прощения у всех, кто не смог дозвониться к нам в пятницу 22.05.15 вечером и ночью. На нашу службу была осуществлена телефонная атака. Двадцать телефонных номеров беспрерывно звонили методом автодозвона на наши три номера Киевстара, таким образом занимая линии с 21-го часа вечера всю ночь до утра. А на наши телефоны МТС было подано каким-то непонятным способом заявку о блокировании наших карточек. Подробности этой истории мы выясняем, карточки разблокировали, всё от нас зависящее делаем. Спасибо за понимание.

Показать весь отзыв
Отлично!

Завжди користуюсь службою "Явір" . Машина приїжає вчасно, повністю задоволена обслуговуванням!!!

Показать весь отзыв
Ужасно
Жалоба

Нагле, здирнетське таксі. То об їжджаютю півміста, щоб більше було, то 2 хвилини простою рахують за 10

Показать весь отзыв
Ужасно

В більшості випадків коли мені потрібно кудись добратись на ТАХІ користуюсь даною службою... Дуже часто це нічні поїздки на вокзал до потяга... 1січня. 6 година ранку. Дзвінок в диспетчерську... "добре, замовлення прийнято ми вам передзвонимо..." через 15хв зателефонував щераз щоб перепитати чи все нормально з замовленням... не взяли трубку.. так до тепер і не передзвонили... Довелось скористатись іншою службою, машина якої, доречі, приїхала за 5-7 хв...

Показать весь отзыв
Нормально

Уважаемый Андрей. Нарушать потребительские права водителей такси заставила власть, обязуя их купить таксометры. Это приборы, которые и стоят не дёшево, и требуют поверки, перекодирования, и именно они считают простой и на светофорах, и в пробках. А тариф 2.40 устаревший давно. Год как минимум.

Показать весь отзыв
Плохо

Я прошу прощения, тариф изменился с 2,4 - 3 грн за 1 км. с 08.05.2013. Просьба модераторов сайта следить за тарифами что бы посетители, такие как я, не делали преждевременных неправильных выводов на основании данных вашего сайта. Прошу прощения у службы такси "Явир" за ошибочно обоснованные оскорбления. С уважением, ваш клиент.

Показать весь отзыв
Нормально

Лично я могу доказать что все Ив-Фр такси в том числе и Явир - аферисты. Доказательство простое, если вы пользуетесь такси то после оплаты можете при помощи Гугл земля без проблем замерять расстояние между точкой отправления и пунктом прибытия. Вот вам пример: г. Ивано-Франковск, ул Тудора, 11А - там где я живу и ул. Довженко, 7Б - 2,4 км, ну максимум 3 км. Узнаем сколько мы должны заплатить: 9 - посадка, 2,4 грн. за км, т.е. максмум 3*2,4=7,20+9=16,20 - МАКСИМУМ. Попробуйте проехать у них за такую цену, никогда. Минимум 18 грн. с вас стянут. То есть 2 грн заработка. 9 таких поездок и вы подарили их "службе" 1 поездку. Лохотрон. Но самое интересное - то что они это аргументируют тем что машина стоит в пробке или на перекрестке и тоже использует топливо. Вот тут прямое нарушение потребительских прав, так как оплата за простой в или на перекрестке не оговорен и оплата за него соответственно взиматься не может. Но исходя из того что в Ив-Фр. все такси нарушают потребительские права то Явир - на мой взгляд - самое лучшее такси с более менее порядочными водителями и отличными диспетчерами.

Показать весь отзыв
Нормально

Згідна з вами в тому плані, що беруть водіїв без дозволу, але де ж взяти з досвідом? На жаль, робота водія таксі давно вже не престижна, туди ідуть ті, кому нема куди дітися. Хто має щось в голові і може знайти іншу роботу або виїхати за кордон, той це і робить. При існуючому тарифі на послуги таксі і стану доріг таксисти крім того що вбивають і так розбиті машини, не зацікавлені ні в їх оновленні, ні у покращенні рівня послуг. Коли в невеликому місті десятки служб таксі - про який вплив служби на водія може бути мова. Як тільки йому говорять те, що не подобається - розвернувся і пішов в іншу і за рік він по колу може обійти їх всі, по черзі нагадивши в кожній, а потім повернутися по колу і так знову... І служба не буде йому диктувати тарифи, ні умови обслуговування, бо він сам собі цар і Бог. А якщо брати в цілому, то якщо ви проїхали в таксі один раз і вас щось не влаштувало, то це не є показником роботи служби. Бо, обслуживши якісно тисячу замовлень, як правило, подяки не дочекаєшся. Те, що добре, люди сприймають як належне. І лише, коли їх щось не задовільнить, тоді вони з ентузіазмом скаржаться, пишуть відгуки, розповідають одне одному про своє невдоволення і все таке.

Показать весь отзыв
Оставить отзыв

Остались вопросы?

Напишите нам, мы поможем с любым вопросом по работе с сервисом

Пропонуємо перейти на Українську версію сайту Mobiway. Дуже ймовірно, вам її буде приємніше читати.
Остаться на ру-версии
Перейти на Українську