Україна

Що готує нова влада ринку таксі?

таксі

Ситуація на українському ринку таксомоторних послуг дуже складна. Дозволити її відразу неможливо. Представники громадських організацій мають зовсім різні погляди на шляху вирішення проблем на ринку автоперевезень. Тому, можливо, поступове та поетапне внесення змін до чинного законодавства є єдиним вірним варіантом виходу з кризи.



Як повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури, 15.03.2014 відбулася зустріч міністра інфраструктури Максима Бурбака із представниками українських таксистів. У цій зустрічі брали участь:

  • голова Федерація роботодавців транспорту України Орест Клімпуш,
  • голова Профспілки таксистів України Василь Попик,
  • співголова Всеукраїнської громадської організації «Українське таксі» Саулюс Савіцкас,
  • член асоціації всеукраїнських диспетчерських служб Сергій Старцев,
  • голова Української таксомоторної асоціації Андрій Антонюк,
  • співголова громадської організації «Таксі столиці» Денис Садоха.

За даними експертів, зараз більше 80% таксистів працює не в правовому полі, що категорично неприпустимо для цивілізованої держави. На зустрічі обговорювалися нагальні проблеми ринку таксі та шляхи врегулювання ситуації, що склалася. Результатом зустрічі стало рішення про поетапну зміну законодавства щодо перевезень на таксі.

Найближчим часом робочою групою, що складається з учасників зустрічі та фахівців департаменту автомобільного транспорту, будуть розроблені конкретні пропозиції щодо легалізації ринку таксі. Тим самим було ухвалено рішення, що раніше розроблений спеціальний законопроект не розглядатиметься.

Міністр підтвердив, що всі пропозиції щодо зміни в законодавстві будуть розроблятися лише спільно з громадськістю, щоб повною мірою було враховано інтереси населення України. Спільними зусиллями мають бути створені сприятливі умови для захисту та роботи таксистів у правовому полі. Також мають бути захищені права споживачів, оскільки споживач має право отримувати якісні послуги: комфорт, безпеку та адекватну вартість.

Очевидно, що спочатку будуть напрацьовані зміни до Закону України «Про автомобільний транспорт». Вони порушать питання відповідальності диспетчерських служб та безпосередніх перевізників. Також буде розроблено механізм контролю за їх роботою, будуть виписані вимоги до транспортних засобів, що використовуються як таксі.

Наступний етап роботи - розробка загальної концепції ринку таксі в Україні, на основі якої буде суттєво змінено Закон України «Про автомобільний транспорт».