Замовляли через Busfor квитки, нас направили до даного перевізника. На ранок за годину відписала що не встигаємо на даний рейс(навіть не запропонували на іншу годину), оформили повернення коштів, на що отримали відмову, не повернули взагалі нічого!! Не можу рекомендувати даного перевізника
Показати весь відгукПри замовленні місця я відразу попередила, що розраховуватимуся через термінал. Диспетчер захотів, щоб я перекидала на картку. Я відмовилася. Знехотя пішов за терміналом. Потім, коли я попросила квиток (який я теж заздалегідь замовляла), мені чомусь почали читати лекцію, що розрахунок через термінал і квиток - не одне і те ж. До чого це? А далі мені і водій, і диспетчер почали хамити, мол, я сама не знаю, чого хочу. Це що за ставлення???
Показати весь відгукУжасная поездка. На улице парит, в бусике жара невыносимая, кондиционер не работает. Дышать нечем. Все вокруг ужасно грязное. Последний раз еду этим перевозчиком. Сплошное издевательство над людьми.
Показати весь відгукЇхало дві шмари матюкалися,водій не зробив зауваження,погрожував.
Показати весь відгукДиспетчер в Києві повів себе по хамські по відношенню до нас.До речі ми їхали двох він просто відмовив нам а поїздці.Ось як такі люди прославляють вашого перевізника а ми до речі були вашими пасажирами до сьогоднішнього дня.Ганьба
Показати весь відгукПропали речі
Показати весь відгукКондиціонер не працює, водій не вміє розмовляти з людьми
Показати весь відгукАвто брудне, смердюче. Кондиціонерине працює, натомість працює пічка , бо інакше гріється двигун. До Рівного ледве доїхали, авто несправне! Немає ЖОДНОГО реміня безпеки!! Апогеєм стало те, що водій на ходу лускав зернята))
Показати весь відгукТаким перевозчикам нужно вообще запретить работать!!! Ездила в командировку. Утром опоздала на встречу - ехали более пяти часов, теряли сумки пассажиров)), ну ладно, с кем не бывает. Это цветочки по сравнению с обратной дорогой!!! Водитель останавливался везде, где можно было хоть 20 грн лишних подработать. Но вот высадить меня раньше конечной остановки ( попросила остановить мне возле заправки в районе Шулявки, меня там ждала машина) - наотрез отказался, хотя до этого всех уже высадил, кто где просил. При этом хамил, демонстративно выехал в третью полосу и набрал скорость, а я осталась на тот момент в маршрутке одна, и 12 часов ночи! В результате я испугалась, попробовала кричать, на что это, не могу его назвать ни мужчиной, ни человеком, остановился посреди дороги и просто выбросил меня из маршрутки!!! Посреди ночи!!! Фамилия - Шалений. И кстати очень характерно, что музыка у него всю дорогу играла русская блатная или тяжелый рок, что тоже слушать в течении пяти часов ещё то удовольствие! Судя по количеству негативных отзывов хозяина этой "компании" не особо волнует мнение пассажиров. Так что делайте выводы, лучше там не будет!!!
Показати весь відгукВыпускать зимой в рейс маршрутку в которой в салоне замёрзшие окна и сквозняк,ехать 4 часа в жутком холоде,за что 300 грн ?
Показати весь відгукВартість квитків знову зросла, до Києва було 250 а це вже 300, коли ви вже наїстеся??? Потрібно переходити на повністю електронні квитки щоб було чітко видно ваші прибутки а не тягнете в свої кишені з пересічних громадян.
Показати весь відгукСьогодні сталась неприємна ситуація. Водій відмовився взяти пасажира на зазделегідь заброньоване місце від Новограда-Волинського до Київа. В результаті людина в 21-30 залишилась в чужому місті, в темноті. Відмову аргументували , що довідка про першу вакцинацію здалася підозрілою, хоча за тією самою довідкою ця людина вранці їхала маршруткою Шаленої черепахи вранці з Київа до Новограда- Волинського. В Києві ця довідка не викликала у перевіряючих сумнівів. В підсумку: людина( у відрядженні на одну добу) залишилась в чужому місті в темну годину на зупинці сам на сам із проблемою. Чому для одних водіїв (і Київської поліції)довідка про першу вакцінацію є дійсною ,а для інших - ні? Жах!
Показати весь відгукВодій запізнився на 20 хвилин, після чого почав в грубій формі розмовляти де я лажу, враховуючи те що зупинився не там де було вказано в білеті. Жахливо, переплатіть 50 грн але збережіть нерви
Показати весь відгук19.10 забронювала місце з Рівного до Житомира коли прийшла на автостанцію мені водій сказав що в нього немає більше пасажирів на Житомир і зупинятись він не планує, шукайте інший транспорт. З таким обслуговуванням у вас пасажирів скоро не буде взагалі.
Показати весь відгукДаже 1 звезду не заслуживают!!! Хамы!!!!!
Показати весь відгукЖахливе обслуговування, кілька водіїв не можуть вирішити як розсадити пасажирів, хто їде хто ні, все це затягується на пів години тільки через некомпетентність в даному питанні. Весь цей час ми сидимо з відкритими дверима, яку може закрити відкрити тільки водій. На вулиці вночі 5 градусів, всі пасажири всередині промерзли. Потім вони закінчили посадку, двері не закрили, пішли курити, на скаргу про те, що ми затримуємося через їх бажання перекурити, вони ніяк не відреагували і ми стояли ще десять хвилин, з тієї ж відкритими дверима вночі на морозі
Показати весь відгукДавайте людям квитки.Гроші берете,то ще давайте квитки.І не тільки з Києва до Рівного,а і з тих пунктів,звідки берете пасажирів.
Показати весь відгукПо маршруту Рівне- Київ та Київ-Рівне беруть пасажирів до Новограда-Волинського.Гроші за проїзд беруть,навіть у Рівному контролер записує прізвище пасажира,який їде до м.Новоград-Волинський.А квитків для звітності у них немає.Лише видають квитки Київ-Рівне, Рівне-Київ.Може дати відривний квиток контролер,в якого ці квитки є.Але,не у всіх контролерів є ці квитки.Оператор в телефонній розмові пояснила,що у них апарат не налаштований.Отож,налаштуйте свій апарат та давайте людям квитки.Ви перевозите людей і за це берете гроші.
Показати весь відгукВодій агресивний,не має кондиціонера,деспетчер не вміє розмовляти з клієнтами ,йому байдуже на них....15-чол.чекало 1-особу яка запізнилася на 20хв.....Жах....Ні в якому разі Не Рекомендую
Показати весь відгукКористуюся цим перевізником вже декілька років. Все було добре до сьогоднішнього дня. Я попередньо (05.09) по телефону забронювала два квитки з Рівного на Київ 06.09 о 13:00 . Прийшовши на вокзал о 12:55 нас повідомили, що вже місць не має, оскільки, виявляється бронювання знімається за 10хв. до відправлення (При бронюванні ніхто не попередив!!!!!) Найбільше обурює те, що ми залишаємо контактні дані, а нам навіть ніхто не передзвонив з уточненням чи ми будемо. Ми їдемо на літак, тож нам потрібна була конкретно ця година, а перше, що нам запропонувала дівчина, яка збирала гроші, це те щоб ми їхали на 14:00! Після нашого обурення нас відправили на інший автобус (НЕ Шалена черепаха), який теж відправлявся о 13:00 і де були ще вільні місця. А якщо вільних місць не було б? Прошу звернути на це увагу, адже у вас дійсно хороший перевізник, і не хотілося б перестати ним користуватися через такий сервіс.
Показати весь відгукРаніше було краще. Марку тримали типу чи як..а зараз без матів не розкажеш. Не вже не можна взяти тих грошей, які оплачують пасажири ( а це не мало) і завезти ці старі автомобілі хоча би в хімчистку салону??? Ну так вже грязно в салоні, змінити ваші оголошення у новий файлик... Вони ж просто чорні та розірвані в хламіну... На водіїв завжди попадала хороших, тому щодо цього все добре.
Показати весь відгук31.08.2021р.їзджу часто Шаленою Черепахою. Відправлення 23.00 з Києва. При бронюванні місця диспетчер сказала, що маршрутка відправлятиметься від шлагбаума чекала там до 22,40. Тоді набрала диспетчера знову із запитом де маршрутка. У відповідь почула: він зупинився на 18 платформі. А повідомити про це тих хто бронював місця слабо? 27 . 08 чекала маршрутку на 2 платформі а водій о 22.45 прийшов забрав до шлагбаума.. Я приходжу за годину, щоб зайняти те місце, де буде мені зручно, а прочекавши їду де получиться.. Навчіть своїх працівників відповідальному ставленню до роботи. Дуже часто маршрутки незручні, на сидіннях в деяких залізяки від ременів безпеки муляють в дупу. В деяких не працює кондиціонер і не відкидаються спинки сидіння. Шановний перевізник, може ви подумаєте про комфорт для пасажирів, а не просто будете займатися здирством грошей за г.... Послуги з перевезення. Прикро за таке ставлення до людей.
Показати весь відгукЖара, кондиционер не работает, шумно очень, не маршрутка от слова совсем
Показати весь відгукПишу продовження свого відгуку. Попробувала прояснити звідки ціна на проїзд до Корця 259 грн, водій сказав що це помилка при бронюванні, не вказано пункт доїзду, (було вказано Корець), диспетчер відповіла що при бронюванні по телефону пункт призначення не має значення. Ціна одна, що до Рівного, що до Корця!!!! Ось такі нововведення у скаженої, зажерливої черепахи!
Показати весь відгукЗабронювала 4 місця з Києва до Корця. Несподіванкою стало, що ціна квитка не 200 грн, а 250!!!! Тобто 200 грн за бронювання. За одне місце за бронювання 50 грн! Це вже не "шалена черепаха". Це СКАЖЕНА черепаха. Буду жалітися.
Показати весь відгукГробовозка иначе назвать нельзя, в салоне невыносимо душно, кондиционер не работает;(
Показати весь відгукПереоборудованный грузовой спринтер, который по определению не может комфортно перевозить людей. Всю дорогу в салоне воняет выхлопными газами...НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Показати весь відгукНе рекомендую. Водитель всю дорого слушал музыку в наушниках, лузгал семечки, это вообще как, нормально?. Номер транспортного средства ВК8385ВТ. Такой занятой был, что когда переключал на телефоне очередную песню, влетел в яму, что ударились головой. Сидения скрипят, ямы водитель на дороге не замечает. Водитель редкостный хам. В салоне был пассажир с собакой на руках, которая всю дорогу икала и тяжело дышала с высунутым языком, на претензии пассажиров, реакции со стороны водителя никакой не было. Научите свой персонал культурного поведение на дороге, которое напрямую связано с безопасностью.
Показати весь відгукДоброй ночи. Хочу оставить не хороший отзыв. Ехала на последней маршрутке до Киева жена с ребенком маленьким, водитель принципиально отказался останавливаться на Нивках время 23:55 до дома было пройти десять минут. В итоге он повез до вокзала и пришлось брать такси за 200 грн. из-за работника идиота!!!
Показати весь відгукУже впродовж 7 років користуюся Вашими послугами. Сьогодні вперше вкрай обурена роботою водія. Відправлення було 28.06.21 на 8:00 з Рівного номер машини ВК6519ВХ. Шановний власник, будь ласка, нагадайте водієві даного маршруту його робочі обов*язки. Він в першу чергу є обслуговуючим персоналом і обличчям компанії, в якій працює, тому повинен турбуватися про комфорт пасажирів в рейсі. На прохання 3-х людей закрити люк, так як їхати було неможливо (сильний протяг), у відповідь ми вислухали неадекватну річ на підвищених тонах. Ця людина дозволяє так собі розмовляти з людьми, які годяться йому в батьки. Помітно, що вихованням дана особа обділена з дитинства. Вперше чую, що в машині можна їхати із включеним кондиціонером, коли відкритті люк та вікна біля водія. Бажаю процвітання Вашій компанії і адекватного персоналу.
Показати весь відгукНапишіть нам, ми допоможемо з будь-яким питанням щодо роботи з сервісом
Рейтинг може не ідеально відображати рівень служби, тому сервіс MobiWay не відповідає за якість наданих послуг.