Всього 1 (Хороших - 0, Жалоб - 0)
Відгук буде довгим та детальним. Мені потрібно було долити масло в АКПП, оскільки робилася заміна радіатора та термостата. Оскільки попередньо масло замінювала тільки 2 тис км тому, то майстер порекомендував замовити додатково 1 л такого ж масла і долити. Відповідно почала шукати на Пром. юа необхідне масло. Натрапила на цей магазин. Замовила минулого тижня 1 л необхідного масла. Усе прийшло швидко, без проблем. Товар відповідав заявленому. Але виявилося, що мені не вистачило того літра і прийшлося дозамовити. На вихідних повторно зробила замовлення через Пром. юа 2 шт по 1 л. Масло мало бути з відповідним кодом 4026 для АКПП. Прийшла за замовленням на пошту, побіжно глянула посилку - 2 тари, одна повернута етикеткою тильною, а інша - зворотньою стороною. Глянула, що на одній код правильний, то й забрала замовлення, оскільки попереднього разу все було ок. Мені й в голову не прийшло, що може статися така ситуація, яка сьогодні виявилася. Вчора забрала посилку, а сьогодні вранці вирішили долити масло. Взявши 1 з 2 тар, сміливо почали заливати і одразу помітили з майстром, що з тільки-но відкритої тари полилося масло жовтого кольору, а не червоного. Глянули на код, а там 4016 замість 4026. Мій шок був у шоці. Тепер я змушена робити позапланову заміну масла в АКПП, хоча воно було практично новим (2000 км пробігу), бо хтось первинно наплутав коди. Спочатку написала позитивний відгук на Промі, але зараз виправила, оскільки це недопустимо для мене. Хочу зазначити, що керівник зі мною зв'язався та вислухав, але в результаті вийшло, що "у нас така ситуація вперше", " а може ваш майстер підмінив тару" (це неможливо, оскільки весь процес був у мене на очах), "треба було перевірити на пошті" (точно, це мій провтик, що я реально не глянула на другу тару). До жодного з вирішень цієї проблеми ми й не дійшли, оскільки мене почали переконувати, що ситуація неможлива, що на складі все сканується і тому подібне. Я не знаю, що там і хто, і як сканував, але факт залишається фактом: тепер я несу фінансові та часові втрати через чиюсь безвідповідальність. Хочу наголосити, що єдине, чого я вимагаю, це те, щоб винна людина взяла на себе сміливість визнати свою помилку, через яку в мене тепер незручності. Не звертатимусь сюди більше і не рекомендуватиму нікому зі знайомих. Дуже шкода, що так вийшло. Бажаю компанії тільки всього хорошого. Усі наші вчинки рано чи пізно вертаються бумерангом. Мені не шкода тих 500-600 грн за те масло, а шкода свого часу й того, що на рівному місці через чиюсь недбалість тепер маю додаткові проблеми. На жаль, окрім фото 2 цих банок від масла, я не маю інших доказів, бо знімати процес заливання масла навіть би й не додумалася. Я розумію, що навряд чи компанія визнає свою провину, тому просто хочу, щоб інші були попереджені про такі можливі випадки. Хочу зазначити, що продавець може легко перевірити мої слова, якщо перерахує залишки на складі. ТАКОЖ ХОЧУ ЗАЗНАЧИТИ, ЩО НА ВІДПОВІДНИХ ТАРАХ, ЯКІ Я ОТРИМАЛА ВІД ПРОДАВЦЯ, МАЮТЬ БУТИ ВІДБИТКИ ПАЛЬЦІВ ЧИ ПОТОЖИРОВІ СЛІДИ ПРАЦІВНИКІВ ТІЄЇ ЗМІНИ, ЩО ПАКУВАЛА ЗАМОВЛЕННЯ, ТОМУ В РАЗІ, ЯКЩО СИТУАЦІЯ НЕ БУДЕ ВИРІШЕНА З БОКУ ПРОДАВЦЯ, Я МОЖУ НАДАТИ ТАРУ ДЛЯ ЕКСПЕРТИЗИ ТА ПІДВЕРДЖЕННЯ СВОЄЇ ПРАВОТИ. Коли я запитала про часові рамки їхнього внутрішнього "розслідування", то відповіді не отримала. Тобто взагалі не факт, що цією ситуацією хтось буде займатися. Дуже прикро. От і все. P.S. Фіскальний чек був надісланий після моєї скарги на Prom.ua, а не під час продажу товару, що є порушенням Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій".
Показати весь відгукДодаткова інформація
Адрес : вулиця Коломийська, 2Д, Чернівці, Чернівецька область, Украина, 58007